Tā kā www.glam.lv piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums. Noformējot pasūtījumu interneta veikalā www.glam.lv, nospiežot pogu „apstiprināt pasūtījumu”, Jūs apliecināt, ka iepazināties un piekrītat šī Distances līguma noteikumiem un nosacījumiem. Pēc pasūtījuma veikšanas Jūs esat noslēdzis šo Distances līgumu ar www.glam.lv
Šis līgums tiek slēgts starp interneta tirdzniecības vietnes www.glam.lv īpašnieku SIA PARŪKU VEIKALS vienotais reģistrācijas Nr. 44103127123, juridiskā adrese Rīga, Lāčplēša iela 2, LV-1010 (turpmāk tekstā – www.glam.lv vai Piegādātājs), un Pircēju, kas izdara pasūtījumu vai veic pirkumu www.glam.lv interneta tirdzniecības vietnē. Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem un pirkumiem, kas veikti www.glam.lv interneta tirdzniecības vietnē.
- Vispārīgie noteikumi par preces pasūtīšanu.
1.1. Ar šo līgumu Piegādātājs apņemas piegādāt Pircēja www.glam.lv interneta tirdzniecības vietnē pasūtīto preci, bet Pircējs apņemas pieņemt un apmaksāt pasūtīto preci. Preces nosūtīšana Pircējam notiek tikai pēc pilnas preces pirkuma maksas un preces piegādes maksas saņemšanas uz Piegādātāja norēķinu kontu bankā.
1.2. Šī Distances līguma ietvaros preces pasūtīšana notiek tikai ar interneta veikala www.glam.lv palīdzību, aizpildot visus nepieciešamos laukus un nospiežot pogu „apstiprināt pasūtījumu”. Preces pasūtīšana www.glam.lv uzskatāma par pircēja oferti piegādātājam slēgt šo Distances līgumu par pasūtītās preces piegādi un par Pircēja piekrišanu iegādāties pasūtīto preci par norādīto cenu. Ja pasūtījums būs pareizi noformēts, parādīsies uzraksts „Pasūtīšana veiksmīga”, kā arī pasūtījuma informācija.
1.3. Pēc pirkuma procesa pabeigšanas Pircējs saņems e-pastu ar pasūtījuma apstiprinājumu un rēķinu, kas ir pasūtījuma veikšanas apstiprinājums. Kad Pircējs ir saņēmis www.glam.lv e-pastu ar rēķinu, uzskatāms, ka Piegādātājs ir pieņēmis Pircēja oferti, un no savas puses ir pievienojies šim Distances līgumam. Distances līgums uzskatāms par noslēgtu starp Pircēju un Piegādātāju.
1.4. Ja netiek saņemts www.glam.lv e-pasts ar rēķinu, uz Pircēja pasūtījumā norādīto e-pasta adresi, www.glam.lv nav pieņēmis Pircēja oferti, nav pievienojies šim Distances līgumam un www.glam.lv nav pienākuma izpildīt šādu Pircēja pasūtījumu. Šādā gadījumā Pircējam jāpārliecinās, vai viņš ir noformējis pasūtījumu atbilstoši www.glam.lv prasībām, vai visi pasūtījuma lauki ir aizpildīti korekti un vai ir norādījis pareizu e-pasta adresi.
1.5. Preces cena un piegādes izdevumi ir norādīti pasūtījuma rēķinā. Visi norēķini notiek bezskaidrā naudā veicot pārskaitījumu uz SIA PARŪKU VEIKALS norēķinu kontu pēc Distances Līguma 8. punktā norādītiem rekvizītiem.
1.6. Visas interneta veikalā www.glam.lv pasūtītās preces tiek nosūtītas Pircējam tikai pēc pasūtījuma un piegādes summas pilnas apmaksas, izņemot gadījumu, kad Pircējs izvēlas preču apmaksas veidu “Apmaksa saņemot preci”.
1.7. Par interneta vietnē www.glam.lv pasūtītām precēm Pircējam ir iespēja norēķināties ar norēķinu karti SIA DPD Latvija kurjeram saņemot preci. Šajā gadījumā Pasūtījuma veikšanas laikā sadaļā “Piezīmes” obligāti ir jānorāda Pircēja personas kods. Pēcapmaksas norēķinu kārtība ir aprakstīta sadaļā Preču piegāde
1.8.Preces krāsa dabā var nedaudz atšķirties no redzamās www.glam.lv interneta veikala fotoattēlos.
2. Norēķinu kārtība.
2.1. Portāla pakalpojumu apmaksu var veikt izmantojot:
- interneta bankas tiešsaites norēķinus,
- veicot tiešus pārskaitījumus uz bankas kontu,
- veikt norēķinus ar maksājumu kartēm.
2.2. Maksājumu pieņemšanu internetā nodrošina AS SWEDBANK (turpmāk – Swedbanka) un . Ar Swedbankas datu apstrādes un privātuma politiku var iepazīties: https://www.swedbank.lv/business/useful/important/gdpr
- Pasūtījuma piegādes veidi un to izmaksas.
3.1. Interneta veikals www.glam.lv nodrošina divus pasūtījuma piegādes veidus: 1) piegāde ar SIA DPD Latvija PICKUP tīkla starpniecību, 2) piegāde uz OMNIVA pakomātiem vai ar kurjeru. Piegādes noteikumi un to izmaksas atšķiras atkarībā no pircēja izvēlētā piegādes veida.
3.2. Piegāde ar kurjera starpniecību.
3.2.1. Piegāde ar kurjera starpniecību pieejama visās Latvijas lielākās pilsētās (skat. sadaļu „Preču piegāde”) . Piegādes cena tiek norādīta pasūtījumā sadaļā „piegādes izmaksas”. Pēc pasūtījuma noformēšanas pircējam uz e-pasta adresi tiek nosūtīts rēķins, kurā tiek norādīta arī piegādes maksa. Rēķins ir jāapmaksā 2 dienu laikā no pasūtījuma veikšanas brīža. Rēķina apmaksu var izdarīt jebkurā bankā, t.sk. izmantojot internetbanku.
3.2.2. Pēc Pircēja pasūtījuma apstiprināšanas, Piegādātājs sazinās ar Pircēju telefoniski, lai vienotos par Pircējam izdevīgāko piegādes laiku.
3.2.3. Pasūtījums Pircējam tiek piegādāts ar kurjerdienestu uz pasūtījumā norādīto adresi. Preču piegādes termiņš tiek norādīts preces pasūtījumā. Kurjers piegādi veic darba dienās no plkst.9.00 līdz plkst. 18:00. Piegāde pēc plkst. 18:00, kā arī piegāde sestdienās un svētdienās tiek veikta pēc atsevišķas vienošanās.
3.2.4. Norēķini par pasūtījumu un piegādi veicami bezskaidrā naudā pirms preces nosūtīšanas.
3.3.Preces saņemšana OMNIVA pakomātu tīklā vai DPD PICKUP tīklā
3.3.1. Preces saņemšanai OMNIVA pakomātā Pircējam uz pasūtījumā norādīto mobilā telefona numuru pienāks izziņa ar sešu ciparu kodu preces saņemšanai
3.3.2. Veicot preces pasūtījumu ar piegādi OMNIVA pakomātā, Pircējam sadaļā “Piezīmes” obligāti ir jānorāda vēlamo pakomāta atrašanas vietu preces saņemšanai. Ar pakamātu atrašanas vietām un sūtījuma saņemšanas instrukciju var iepazīties OMNIVA mājas lapā www.omniva.lv vai DPD mājas lapā
3.3.3. Pēc rēķinā norādītās maksas saņemšanas Pircēja pasūtītā prece 7 darba dienu laikā tiek nosūtīta uz Pircēja norādīto OMNIVA pakomātu vai DPD norādīto saņemšanas vietu.
3.3.4 Norēķini par pasūtījumu un piegādi veicami bezskaidrā naudā pirms preces nosūtīšanas.
- Pasūtījuma izpilde.
4.1. Precēm, kuras ir noliktavā, pasūtījuma izpildes termiņš ir līdz 7 darba dienām. 4.2. Precēm, kuras nav noliktavā, vai precēm pēc individuālā pasūtījuma, pasūtījuma izpildes termiņš ir līdz 2 nedēļām.
- Par preces piegādes neiespējamību.
5.1. Gadījumā, ja Pircēja pasūtītā prece ražotāja noliktavā ir beigusies, Pircējs par to nekavējoties tiek brīdināts e-pasta vēstulē, kas tiek nosūtīta uz pircēja norādīto e-pasta adresi. Šādā gadījumā pircējam tiks atmaksāta visa viņa veiktā iemaksa vai pēc Pircēja izvēles tiks piedāvāta ekvivalenta prece par ekvivalentu cenu.
- Atteikuma, preču atgriešanas un apmaiņas kārtība.
6.1. Četrpadsmit dienu laikā no pasūtītās preces saņemšanas dienas, Pircējam ir tiesības nelietotu preci atgriezt vai apmainīt. Atgriežamā prece nedrīkst būt lietota, bojāta vai sasmērēta, tai jābūt oriģinālā, nebojātā iepakojumā ar nebojātu marķējumu, bez vizuāliem un tehniskiem bojājumiem, arī bez cigarešu, parfīma un citām smaržām, bez kosmētikas plankumiem. www.glam.lv ir tiesības atteikt preces atpakaļpieņemšanu un neatgriezt naudu par preci, ja precei tiek konstatētas šī punkta iepriekšējā teikumā norādītās pazīmes.
6.2. Ja noteiktajā termiņā Pircējs izmantojis atteikuma tiesības, ar pasūtījuma piegādi saistītie izdevumi Pircējam netiek atgriezti.
6.3. Ja atteikuma tiesības izmantotas preces ražošanas defekta gadījumā, ar pasūtījuma piegādi saistītie izdevumi no Pircēja netiek ieturēti.
6.4. Par visiem atteikuma gadījumiem Pircējam jāpaziņo rakstveidā uz e-pastu: , obligāti norādot pasūtījuma numuru, vārdu un uzvārdu, uz kuru bija veikts pasūtījums.
6.4.1. Preču atgriešanas kārtība:
Jāaizpilda un jāparaksta atpakaļ atgriešanas (atteikuma) veidlapa.
Jāpievieno pirkuma apliecinošs dokuments.
Preci var sūtīt atpakaļ ar OMNIVA pakomāta starpniecību kā vienkāršu paku iepriekš saskaņojot preces atgriešanas veidu ar Piegādātāju.
6.4.2. Pēc preces atpakaļ sūtījuma saņemšanas, ja prece atbildīs šī Distances līguma 6.1.punkta noteikumiem, 14 dienu laikā Pircējam tiks pārskaitīta nauda uz pircēja personīgo kontu, kas norādīts atpakaļ atgriešanas veidlapā.
6.4.3. Veicot apmaiņu vai atpakaļ sūtīšanu, pārvadājuma risku uzņemas Pircējs.
6.5. Pircēja pienākums ir paziņot par preces defektiem, nekavējoties pēc to atklāšanas, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas.
6.6. Preces pēc individuāla pasūtījuma atpakaļ pieņemtas netiek*.
6.7. Slēdzot distances līgumu atteikuma tiesības Jūs nevarat izmantot, ja Pircējs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ (tādus kā – cepures, lakati, parūkas, matu noturoša cepurīte, smaržas, citi kosmētikas līdzekļi un tamlīdzīga rakstura preces)
- Akcijas preces.
7.1. Par precēm, kas iegādātas sadaļā „ Akcijas”/ “Izpārdošana”, nauda atpakaļ atgriezta netiek.
- Rekvizīti
SIA PARŪKU VEIKALS vienotais reģistrācijas Nr. 44103127123, juridiskā adrese Rīga, Lāčplēša iela 2, LV-1010.
AS Swedbank • IBAN konta Nr.: LV77HABA0551047005122• BIC: HABALV22